23 maj 2023

FlowersđŸŒ·

Blommor

Ja Allesammans, dÄ kör vi ett till inlÀgg med blommor och blomtrÀd. 
Det kÀnns som att det aldrig tar slut med att fotografera blommor och trÀd.
För varje dag sÄ kommer det fram mer och mer trÀd och blommor att fota.
 
DÄ kör vi, HÀr kommer ett par sÄdana bilder igen
Ett sÄnt ljuvligt trÀd!!!
TrÀden lyser sÄ fint nÀr solen tittar fram.
Rosa och Vitt passar sĂ„ bra och fint ihop ♡
FÀrg nyanserna blir sÄ hÀrliga ihop!!!
Vad tycker ni sjÀlva?
Ja, hÀr snackar vi om fÀrgen Rosa
HĂ€rligt!!!
HÀr ser ni hela blombusken 
Jag tror iallafall att det Ă€r en buske....Jag kan ha fel😉
 Fin Àr den iallafall 
HÀr ser ni en helt blomtrÀd 
Visst ser den tjusig ut!!!
Det finns massor av trÀd som detta i stan och vid kvarteren dÀr jag bor i fÀrgen vitt och rosa
 
Det har blivit mycket bilder med natur tema pÄ bloggen pÄ den senaste tiden, blommor, vatten och rent av natur helt enkelt.
Jag tycket det Àr trevligt och fint att visa upp allt detta.
Blommor kan man aldrig fÄ nog av....har jag rÀtt?
Enligt mig har jag rÀtt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress