Halloj Allesammans, det är onsdagen den 17 när detta skedde. 
Hoppas er vecka är riktigt härlig. 
 
Följ med på min Onsdag
Den startade lugn och bra, framåt eftermiddagen så redigerade jag ihop en ny video som finns ute på min Youtube Kanal "Karolina Hoff"
 
 
Som jag njuter av att redigera ihop alla klippen som jag filmar. Det är för roligt, vilket jag hade glömt att det faktiskt var.😉 
Redigeringen av videon tog minsann ett par timmar och när väl den var färdig redigerad så var det städdags och fix med reklam.
Under torsdagen så anlände den nya reklamen också.
 
Under kvällen blev det lite familjehäng och god mat.
Och sedan så var denna dagen slut.
 
Här får ni se ett par bilder från Onsdagen
Gammal reklam som skulle skickas tillbaka
Här hade det börjat att regna...så det var bara att skynda på.
Lite go fika, nämligen färska Kanelbullar 
Varma och färska Kanelbullar är...👌
Under kvällen så blev det lite kött i ugnen
Och där så var Onsdagen den 17 april slut
Önskar er en Fortsatt Trevlig Vecka. 
Vi Hörs💋
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress